Прихватам
Овај сајт користи колачиће, уколико наставите са његовим коришћењем сматра се да сте сагласни са нашом политиком приватности.
Марија Ђукић

Др Марија Ђукић
Професор струковних студија
Ужа научна област: Математика
Катедра за математику

Факултет техничких наука у Чачку

Универзитета у Крагујевцу

Светог Саве 65

32102 Чачак
Србија


Тел.:  +381 032/302-793

Факс: +381 032/342-101

Број кабинета: 134

 marija.djukic@ftn.kg.ac.rs

Студије

Основне студије: 2001, Математички факултет, Универзитет у Београду, Србија

Магистарске студије: 2010, Технички факултет Чачак, Универзитет у Крагујевцу, Србија

Докторске студије: 2018, Природно-математички факултет, Универзитет у Новом Саду, Србија

 

Настава

Основне струковне студије

  • Математика 1
  • Математика 2
  • Математика информатике

Мастер струковне студије

  • Статистичке методе обраде података
  • Примењено моделирање у дизајну

 

 

Публикације

  1. M. Đukić, A. Tepavčević, Poset Valued Intuitionistic Preference Relations, Kóczy, L., Medina-Moreno, J., Ramírez-Poussa, E., Šostak, A. (eds) Computational Intelligence and Mathematics for Tackling Complex Problems. Studies in Computational Intelligence, vol 819. Springer, 2020.
  2. N. Gojgić, M. Nikolić, M. Đukić, M. Stanišić, Role of E-learning in the Improvement of an Education Process, CIET2020, Split 2020.
  3. S. Mijailović, V. Lazarević, M. Đukić, Application of statistics for the analysis of results achieved in primary education, Technics and Informatics in Education, FTN Čačak, 2018, (ISBN: 978-86-7776-226-1).
  4. A. Pešić, V. Lazarević, M. Đukić, Health Care Analysis Using Statistics, Technics and Informatics in Education, FTN Čačak, 2018, (ISBN: 978-86-7776-226-1).
  5. M. Đukić, A. Tepavčević, Poset valued intuitionistic fuzzy sets, Journal of Intelligent & Fuzzy Systems, vol. 31, no. 1, pp. 547-553, 2016.

  6. M. Janjic, V. Lazarevic, M. Đukić, Standard deviation of secondary school and faculty entrance exam results, Proceedeings of the 5th DQM International Conference „Life Cycle Engineering and Management ICDQM-2014“, Belgrade, Serbia, 2014, (ISBN 978-86-86355-15-7).

  7. A. Sebekovic, M. Đukić, V. Lazarevic, M. Zizovic, Analysis of entrance exam results in Serbian schools, Proceedeings of the 5th DQM International Conference „Life Cycle Engineering and Management ICDQM-2014“, Belgrade, Serbia, 2014, (193-198. ISBN 978-86-86355-15-7).

  8. M. Đukic, V. Lazarevic, D. Djurcic, Application of Fuzzy Clustering on Quality Control, Proceedeings of the 4th DQM International Conference „Life Cycle Engineering and Management ICDQM-2013“, Belgrade, Serbia,  2013,  (ISBN 978-86-86355-15-7).

  9. М. Đukić, Indicators of properties of fuzzy relations, Analysis and Topology meets Algebra ATA 2012, May 25-27, Sombor, Serbia, 2012.

  10. М. Đukić, M. Žižović, N. Damljanovic, V. Lazarevic, Computer science as an optional subject in some primary schools in Serbia,  ISC UniTech-2012, Gabrovo, Bulgaria, 16-17., 2012.

  11. V. Lazarević, N. Damljanović, M. Đukić, M. Janjić, Virtual team selection by centroid-based clustering, 3rd DQM International Conference LIFE CYCLE ENGINEERING AND MANAGEMENT ICDQM-2012, Beograd, Srbija, 2012.

  12. N. Damljanović, J. Ignjatović, M. Đukić, M. Žižović, Multicriteria election for optional subject in primary school, Sym-Op-Is 2011, XXXVIII Simpozijum o operacionim istraživanjima, Zlatibor, Srbija , 2011 (ISBN 978-86-403-1168-7).

  13. M. Đukić, M. Žižović, The Possibility of Applying the Method of Uncertainty to Determining the Most Suitable Form of Teaching, E-Learning on the Path to the Knowledge Society, Metropolitan University, Belgrade, Serbia, 2010.

  14. M. Đukić, M. Žižović, V. Lazarević, N. Damljanović, Multiple-criteria decision on the implementation of varus forms of e-learning, International Conference Dependability and Quality Managment ICDQM-2010, Belgrade, Serbia, 2010.

  15. М. Đukić, M. Žižović, Multiple-criteria decision on the form of teaching, ISC UniTech-2009, Gabrovo, Bulgaria, 20-21., 2009.

 

 

Уџбеник

V. Lazarević, M. Đukić, Inženjerska matematika, Tehnički fakultet u Čačku, Čačak, 2010, (ISBN 978-86-7776-083-0).

 

Пројекти

HE and VET alliance establishment according to Bologna Principals implementation via VET teachers, capacity building - ALLVET

Референтни број: 609952-EPP-1-2019-1-RS-EPPKA2-CBHE-JP

Програм: Erasmus+

Врста пројекта: Capacity Building in Higher Education

Период трајања пројекта: 15. јануар 2020. - 14. јануар 2023.

Сајт пројекта: allvet-erasmus.com/uk