Прихватам
Овај сајт користи колачиће, уколико наставите са његовим коришћењем сматра се да сте сагласни са нашом политиком приватности.

Завршни циклус тренинга на пројекту подршке оснаживању резилијентости студената умрежавањем

11. 06. 2024

 У последњој години ЕРАСМУС+ пројекта ,,Оснаживање дигиталне и психолошке резилијентности студената путем вршњачког умрежавања у онлајн окружењу у кризним ситуацијама'' реализован је на нашем факултету трећи циклус тренинга по програму „Корак по корак: од полазника тренинга до тренера и вршњака-саветника“, али, сада су тренерску улогу имали полазници који су програм завршили у претходна два циклуса пројекта. У овој групи полазници су били студенти и запослени Факултета техничких наука у Чачку и Педагошког факултета у Ужицу. Овим тренинзима су у оквиру пројекта заокружене активности припреме студената-тренера и студената-саветника за укључивање у мрежу хоризонталне подршке студената студентима која се успоставља на порталу DigiPsyRes Resilience Peer Supportive Network
На А тренингу полазници су могли да сазнају више о резилијентности, повећају увиде у сопствену резилијентност и менталну чврстину, и да усвајају вештине суочавања са стресом. Одржан је 30. маја.
 
 
Тренинг Б „Дигитална резилијентност и умрежавање“ одржан је 3. јуна у онлајн моду на дигиталној Zoom платформи, истовремени и за групу у Чачку, и за групу полазника у Крагујевцу.
 
 
Тренинг Ц „Хоризонтална психолошка подршка умрежавањем и етички оквири“, на коме су развијане вештине подржавајуће комуникације, постављања граница, коришћења мреже подршке, одржан је 7. јуна.
 
 
Тренинге су реализовали: Анђелка Станишић (А и Ц тренинг), Јелена Бјекић (А тренинг), Гордана Рендулић-Давидовић (А и Ц), Ана Гудурић (Б), Алекса Иричанин (Б) и Драгана Перишић (Ц), а подршку су имали од чланова пројектног тима – наставника Факултета техничких наука у Чачку који су креатори и носиоци реализације овог пројекта.
 
 
Резултати DigiPsyRes пројекта биће широј академској заједници предсtављени на предстојећој 10. међународној научној конференцији „Technics, Informatics, and Education – TIE2024“.